Oldal kiválasztása

ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

1.1
a www.pandemiapatika.hu gyógyszertári webáruház üzemeltetője a Kökönyös Patika Bt. 7300 Komló, Petőfi tér 2. Cégjegyzékszám: 02 06 064974, Adószám: 20093776202

1.2.
Társaságunk a Kökönyös Gyógyszertárat üzemelteti, amely a gyógyszer-kiskereskedelmi tevékenység végzéséhez szükséges működési engedéllyel és érvényes szakmai felelősségbiztosítással rendelkezik.

1.3
a www.pandemiapatika.hu gyógyszertári webáruház. Étrend-kiegészítők, kozmetikumok, egyéb termékek interneten történő rendelését lehetővé tevő, legális értékesítési csatorna. Az internetes gyógyszer kereskedelemről és annak kockázatairól hasznos információkat talál az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet (OGYÉI) által fenntartott http://www.ogyei.gov.hu/internetes_gyogyszer_kereskedelem/ oldalon. Itt érheti el az internetes gyógyszer-értékesítésre jogosult gyógyszertárak hivatalos listáját is, amelyet a 41/2007. (IX.19.) EüM rendelet 17.§ (6) bekezdésében foglaltaknak megfelelően az OGYÉI vezet.

1.4. Az internetes áruházon keresztül megkötött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető, a szerződés tartalma, az Önnek küldött elektronikus visszaigazoló levelekkel igazolható. A beérkezett megrendelésekről a 41/2007. EüM rendelet 19. § (1)-(2) bekezdése szerinti tartalommal módosíthatatlan nyilvántartást vezetnek, a megrendeléstől számított legalább 5 évig.

SZOLGÁLTATÓ ADATAI, ELÉRHETŐSÉGE, NYITVATARTÁS: Üzemeltető: Kökönyös Patika Bt, Kökönyös Gyógyszertár
7300 Komló, Petőfi tér 2.
Adószám: 20093776202

Cégjegyzékszám: 02 06 064974

A képviseletre jogosult: Dr. Avar Péter Ágoston

Bankszámlaszám: 11731063-20036658

Elérhetőségei: info@pandemiapatika.hu Tel: +36 20 2259472

A Kökönyös Gyógyszertár érvényes működési engedélyének kiállítója: OGYÉI Dél-Dunántúli Regionális Tisztifőgyógyszerészi Főosztály

Működési engedélyszám: OGYÉI/27183-2/2020

A KÖKÖNYÖS PATIKA NYITVATARTÁSA:

HÉTFŐ – PÉNTEK: 7:30 – 15:30

ASZF ELFOGADÁSA, HATÁLYA

Az internetes vásárlással közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF), valamint a honlapon található további tájékoztatások határozzák meg.

Az ÁSZF a www.pandemiapatika.hu weboldalt üzemeltető Kökönyös Patika BT. (továbbiakban: Szolgáltató) és a Szolgáltató által awww.pandemiapatika.hu weboldalon keresztül nyújtott internetes gyógyszerkiskereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Felhasználó (továbbiakban: Felhasználó), együttesen: Felek jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország és az Európai Unió területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.pandemiapatika.hu weboldalon keresztül történik. A webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Eker tv.), az internetes gyógyszerkereskedelemről szóló 41/2007 EüM rendelet, valamint a 699/2014/EU végrehajtási rendelet szabályozza.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik.
A Szolgáltatás igénybevételére jelen ÁSZF rendelkezései az irányadóak. Szolgáltató jogosult az ÁSZF rendelkezéseit módosítani és hatálybalépésével a honlapon közzétenni. Felhasználó a módosítás hatálybalépését követő újabb megrendelés leadásával fogadja el a módosított ÁSZF-et.

A jelen ÁSZF-ben nem, vagy nem kellően szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv az irányadó.
Ön a megrendelésének véglegesítése előtt olvassa el az ÁSZF rendelkezéseit. A webáruházunkon keresztül történő vásárlással Ön elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul az Ön és az Eladó között létrejövő szerződés részét képezi.

ÁRAK, SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG, UTÁNVÉT KÖLTSÉG BELFÖLDÖN

A www.pandemiapatika.hu webáruházunkban feltüntetett árak az ÁFÁT tartalmazzák.

Fenntartjuk a jogot a webáruházban szereplő termékek árának változtatására!

A szállítási költség a megrendelés végén kerül felszámításra, értékét a megrendelés összesítőjén, a csomaghoz csatolt szállítólevélen, valamint a csomaghoz csatolt számlán egyaránt megtalálja.

Szállítást a FOXPOST futárszolgálat végzi. Ennek költségei:

  • Házhoz szállítás belföldi csomag esetén: 0-14.999 Ft-ig 1490 Ft/ csomag
  • 15.000 Ft felett belföldön díjmentes!
  • Külföldre szállítás esetén kérjük érdeklődjön az info@pandemiapatika.hu email címen.

FIZETÉSSEL KAPCSOLATOS KÖLTSÉG:

  • Utánvétes fizetés esetén 500 Ft utánvét költséget számítunk fel.

MEGRENDELÉS FELTÉTELE

Webshopunkban vényköteles (orvosi receptre kiadható), illetve társadalombiztosítási támogatásban részesülő termékek (gyógyszerek) nem rendelhetők. Vényköteles gyógyszereivel keresse fel személyesen gyógyszertárunkat!
Külföldi megrendelés esetén, webáruházunk csak az Európai Gazdasági Térség tagállamaiból érkezett, illetve az oda kézbesítendő megrendeléseket teljesíti. (http://konzuliszolgalat.kormany.hu/egt-tagallamok)

FIZETÉS
Webáruházunkban az alábbi fizetési módok közül választhat:

1.1 “Készpénzzel gyógyszertárunkban” :

“Készpénzzel gyógyszertárunkban” fizetési lehetőséget választva, személyesen, KÉSZPÉNZBEN FIZETVE átveheti megrendelését, gyógyszertárunkban, Komlón, a Kökönyös Gyógyszertárban.

Cím: 7300 Komló, Petőfi tér 2. NYITVA TARTÁS:

  • HÉTFŐ: 7.30- 15:30
  • KEDD: 7.30- 15:30
  • SZERDA: 7.30- 15:30
  • CSÜTÖRTÖK: 7.30- 15:30
  • PÉNTEK: 7.30- 15:30
  • hétvégén: Zárva

Megjegyzés rovatunkban feltűntetheti, hogy a megrendelést követő napon hány órára készítsük össze Önnek a megrendelését.

1.2 “Előre utalással”: Átutalási lehetőségek:

  • Magyarországról kezdeményezett belföldi Forint utalás esetén gyógyszertárunk OTP banknál vezetett 11731063-20036658 számlájára utalással egyenlítheti ki rendelését.
  • 50.000 Ft megrendelési érték felett megrendelését kizárólag bankkártyával, vagy előre utalásos fizetési móddal szállítjuk ki.
  • Külföldről kezdeményezett EURO átutalás esetén IBAN számlaszámra utaljon: HU95 1173 1063 – 2003 6658 – 0000 0000

Átutaláskor a közlemény rovatban feltétlenül tüntesse fel megrendelő azonosító számát!

Amennyiben a fizetendő összeg a rendelés leadását követő 5 napon belül nem érkezik meg a fenti bankszámlára, a megrendelést automatikusan töröljük.

1.3. “Utánvéttel”:
“Utánvétes” fizetéssel, a csomag átvételekor fizethet a futárnak készpénzben, vagy bankkártyával. Az utánvét szolgáltatás díja a szállítási költségen FELÜL bruttó 500 Ft!

1.4 Egészségpénztár részére történő számla kiállítása:

Kérjük a számlázási adatoknál töltse ki az egészségpénztár adatait, beleértve az Ön nevét és tagi azonosítóját, ha van ilyen.
Részletesebben: a megrendelés során a számlázási adatok részben kérjük adja meg a neve mellé EP kártya/tagiazonosító számát, valamint az egészségpénztár nevét – amennyiben a biztosító ezt így fogadja el. Ha az egészségpénztár a számlát a biztosító nevére kiállítva fogadja el, akkor, kérjük a számlázási adatoknál adja meg az egészségpénztár számlázási adatait és a kártyabirtokos tagiazonosító számát írja be.

Kérjük, érdeklődjön biztosítójánál, hogy EP termékek elszámolását a fentiek közül, hogy tudja elszámolni, mert ez biztosítónkként változhat. A vásárlás véglegesítése után bankkártyával, átutalással vagy a csomag házhoz szállításakor készpénzzel vagy a GLS futárnál bankkártyával van lehetősége a megrendelt termékek kifizetésére.

1.5 Bankkártyás fizetés:
Webáruházunk az OTP Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak a SimplePay rendszeren keresztül. www.simplepay.hu

Tudomásul veszem, hogy a Kökönyös Patika Bt. (7300 Komló, Petőfi tér 2.) adatkezelő által a pandemiapatika.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: Név, Email cím, Telefonszám, Szállítási és Számlázási cím, Cégnév, Megjegyzés. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján.

Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását. Mire figyeljen a vásárláskor?

  • Olvassa el Webáruházunk ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
  • Tanulmányozza át a Webáruház biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!
  • Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
  • Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító,engedélyszám)
  • Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
  • Használjon olyan böngészőt, amely támogatja a TLS titkosításhoz szükséges opciót!

Elfogadott kártyák

Az OTP Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

Kökönyös Patika Bt. 7300 Komló, Petőfi tér 2. Cégjegyzékszám: 02 06 064974, Adószám: 20093776202

Tudomásul veszem, hogy a Kökönyös Patika Bt. (7300 Komló, Petőfi tér 2.) adatkezelő által a Pandemiapatika.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: Név, Email cím, Cégnév, Cím, Szállítási cím, . Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg:http://simplepay.hu/vasarlo-aff

Fizetés lépései

  1. Ön a Webáruház oldalán választja ki az árut/szolgáltatás melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
  2. Ezt követően Ön átkerül az OTP Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
  3. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
  4. A fizetést követően Ön visszatér a Webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, az OTP Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba

  • A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
  • A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
  • A kártyahasználat tiltott.
  • A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
  • A kártya lejárt.

Számla jellegű hiba

  • Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
  • A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kapcsolati jellegű hiba

  • A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
  • A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

Technikai jellegű hiba

  • Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
  • Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző “back”, “reload” illetve “refresh” segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól SMS-t kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

SZÁLLÍTÁS, SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK

  1. SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK:
    A rendelés beérkezésétől 2-3 munkanap.

Az Ön által megrendelt készítményeinket a FOXPOST futárszolgálattal küldjük el Önhöz.

II/1.0 CSOMAGÁTVÉTEL:
Amennyiben bármilyen sérülést (törést) tapasztalnának, kérjük, vetessenek fel a szállító cég munkatársával jegyzőkönyvet – a futár köteles megvárni az áruk átnézését, s a jegyzőkönyv felvételét is el kell végeznie. a csomagátvétel során észlelt sérülés jegyzőkönyvét ügyfélszolgálatunk e-mailcímére, az info@pandemiapatika.hu címre küldje el, a megrendelés azonosító, a bontatlan sérült csomag fényképével együtt.

Az utólagos fényképfelvétel önmagában nem elegendő!

Csomagkövetés
Csomagját a FOXPOST-tól kapott azonosító alapján az interneten tudja nyomon követni.

ELÁLLÁSI JOG

1.2. A 44/2004. (IV.28.) ESZCSM rendelet 21/B.§ (1) bekezdése alapján, tévesen kiszolgáltatott gyógyszer vagy az OGYÉI által visszahívott gyógyszer kivételével, gyógyszert visszavenni nem lehet.
1.3. Fentiek alapján csak azon vény nélkül kapható gyógyszer tekintetében, kizárólag akkor gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben webáruházunk téves rendelést küldött el önnek, azaz nem azt a készítményt kapta meg, amit rendelt.

1.4. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt e) pont értelmében: olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza! ZÁRT CSOMAGOLÁS FELBONTÁSÁNAK MINŐSÜL A VÁKUMFÓLIA ELTÁVOLÍTÁSA A CSOMAGRÓL!

1.5. Ha Ön személyes gyógyszertári átvételt választ, a gyógyszertárunk a megrendelt készítményeket a megrendelés visszaigazolásától számított 7 napig tartja raktáron, ha ezen időpontig nem veszi át a terméket, a gyógyszertárat üzemeltető társaság ajánlati kötöttsége megszűnik, és úgy tekintjük, hogy Ön a szerződéstől elállt, a terméket már nem kívánja megvásárolni.

1.6. Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; E visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

1.7. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a tévesen kiszolgáltatott készítményt.

ELÁLLÁSI NYILATKOZAT MINTA
Címzett: Kökönyös Patika Bt., 7300 Komló Petőfi tér 2.

Alulírott __________________________________kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: …………………………………………………………

A fogyasztó(k) neve: …………………………………………………………………………………

A fogyasztó(k) címe: …………………………………………………………………………………

A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem visszautalni (abban az esetben töltse ki, ha szeretné, hogy a vételárat banki átutalással fizessük vissza): ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ……………

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén) …………………………………………………………………………………

KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS

Tájékoztatjuk, hogy a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 9. § (3) bekezdése, valamint a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet alapján az alábbi fogyasztói jogok alkalmazását gyakorolhatja:

1.1 Kellékszavatosság
Amennyiben webáruházunk hibásan teljesítette megrendelését, vagy a kiszállított készítmény hibás minőségű, a Vásárló kellékszavatossági igényt érvényesíthet az alábbiak szerint:

1.1/1 A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

1.1/2. Kellékszavatossági igényét a hiba felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.

1.1/3. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2.1 Termékszavatosság:

A kiszállított termék hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

2.1/1. Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

2.1/2. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

2.1./3. Termékszavatossági igényét, jogszabály szerint, Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti.

2.1./4. Termékszavatossági igényét kizárólag webáruházunk üzemeltetőjével szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

2.1./5. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem voltfelismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

2.1./6. Tájékoztatjuk, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás:

3.1. Webáruházat üzemeltető gyógyszertárak szavatossági és jótállási felelősségére a 2013. évi V. törvény, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadók.

3.2. Jótállás csak a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet Mellékletében felsorolt 10.000, – forintnál drágább tartós fogyasztási cikkre vonatkozik.

PANASZKEZELÉS

  1. Hibás teljesítés esetén, vagy a készítmény minőségi kifogása esetén kérjük jelezze panaszát az alábbi elérhetőségeink valamelyikén:

e-mail: info@pandemiapatika.hu

postacím: Kökönyös Gyógyszertár, 7300 Komló Petőfi tér 2. Tel: +36 20 2259472

  1. Gyógyszertárunk munkatársai készséggel segítenek Önnek. A webáruházunkban történt vásárlásoknál ugyanazok a szavatossági jogok illetik meg Önt, mint a gyógyszertári vásárlásnál. Ha nem a megfelelő árut szállítottuk, természetesen elállhat a szerződéstől, az árut visszavesszük, a kifizetett vételár és szállítási költség Önnek visszajár.
  2. Szállítással kapcsolatos reklamáció:

Szállítás során sérült csomagolásból eredő panaszigény bejelentést a csomag átvételétől számított tíz naptári napon belül köteles jelezni a gyógyszertár felé. A kiszállítástól számított tíz nap lejárta után szállítási sérülésekkel kapcsolatos reklamációt nem áll módunkban elfogadni. A szállítás során sérült csomag reklamáció az esetben fogadható el, amennyiben a BONTATLAN CSOMAGOLÁS FÉNYKÉPÉT IS mellékelik a panaszközlő levélben.

A panaszkezelés során az info@pandemiapatika.hucímre küldött levélben fel kell tüntetni a megrendelés azonosítót, a bontatlan csomag teljes képét, a sérült készítmény képét egyaránt. Amennyiben a futártól való csomagátvétel során már látható a csomag sérülése vagy átázása, a Megrendelő köteles a FOXPOST futárnál kárfelvételi jegyzőkönyvet kitöltetni és a panaszkezelő e-mail mellékleteként csatolni.

  1. A reklamációt a bejelentést követő 5 munkanapon belül kivizsgáljuk. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.5. Gyógyszertárunknak bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet kötelesek felvenni, amelyben rögzíti vevő nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez, az eladott készítmény megnevezését, vételárát, teljesítésének időpontját, a hiba leírását és bejelentésének időpontját, és az érvényesíteni kívánt jogot. Ezen túlmenően a gyógyszertár rögzíti a szavatossági igényre adott válaszát. A jegyzőkönyvről a fogyasztó kérésére tartós adathordozón másolatot biztosít. A jegyzőkönyvet a gyógyszertárak három évig kötelesek megőrizni.6. Előfordulhat az is, hogy egy termék csomagolása a webáruház frissítését megelőzően megváltozik, és Ön ugyanazt a terméket más csomagolásban kapja meg. Ezen esetekben panaszát nem áll módunkban orvosolni, mert ez nem hibás teljesítés.7. Tájékoztatjuk, hogy a gyógyszertári tevékenységre a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex nem áll rendelkezésre.7. A közforgalmú gyógyszertárak felett hatósági felügyeletet az OGYÉI gyakorol, a regionális tisztifőgyógyszerészek elérhetőségét az alábbi linken találja:https://www.ogyei.gov.hu/tisztifogyogyszereszek_elerhetosege/8. Tevékenységünkkel kapcsolatos panaszát, a területileg illetékes Járási hivatalokban is megteheti:Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/.9. Kielégítetlen fogyasztói igényével kapcsolatosan a Baranya Megyei Békéltető Testülethez is fordulhat:

Háda Vivien, titkár
E-mail: info@baranyabekeltetes.hu
Telefon: +36 72 507 154
Mobil: +36 20 283-3422
Székhely: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Postacím: Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Baranya Megyei Békéltető Testület, 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.Ügyfélfogadás: hétfő-csütörtök 8:30-15:00, péntek 8:30-12:00

  1. Panaszkezelési lehetőséget biztosít az Európai Bizottság által létrehozott ONLINE VITARENDEZÉSI PLATFORM, amelynek elérhetősége az alábbi linken található:https://webgate.ec.europa.eu/odrKomló, 2021. március 19.

FEKETE LISTA

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben a Megrendelő két különböző megrendelést bármely okból NEM vesz át (pl: megtagadja a csomag átvételét, háromszori kézbesítést követően a csomag “nem vette át” jelzéssel kerül vissza webáruházunkba, vagy a cím nem található jelzéssel érkezik vissza a csomag), webáruházunk fekete listára teszi a Megrendelőt.

A fekete listás megrendelőt e-mailben tájékoztatjuk, hogy milyen okból kerül fekete listára, mikor, milyen értékben nem vett át legalább két csomagot, valamint tájékoztatjuk, hogy fekete listára került.

A fekete listás Megrendelő www.pandemiapatika.hu webáruházban leadott megrendeléseit automatikusan töröljük és NEM küldünk ki a továbbiakban megrendelést számára.
Megértésüket köszönjük!